HUSK Å FORNYE MEDLEMSKAPET

Logg inn

đŸ‘‰đŸŒVisste du at nĂ„r du logger inn pĂ„ hjemmesiden via Facebook eller direkte pĂ„ siden, kan du vĂŠre inaktiv inntil 30 minutter fĂžr du mĂ„ logge inn pĂ„ nytt?

đŸ‘‰đŸŒSĂ„ har du fĂžrst logget inn, kan du bevege deg mellom facebooksiden og hjemmesiden sĂ„ lenge du vil bare du ikke er inaktiv mer enn 30 minutter eller logger ut. GREIT Å VITE?

đŸ‘‰đŸŒTa kontakt hvis du trenger hjelp: styret@b12-foreningen.no

FÞlg oss pÄ Facebook!

Vi har ogsĂ„ en egen facebook-gruppe som lukket for vĂ„re medlemmer. Alle som har betalt medlemsavgiften til B12-foreningen, kan ogsĂ„ uten ekstra kostnad fĂ„ tilgang til vĂ„r facebook-gruppe.

Registrer deg og fÄ tilgang!

Enkelte sider pÄ denne hjemmesiden er tilgjengelig kun for registrerte medlemmer. Registrer deg som medlem for Ä fÄ full tilgang til alle sidene.

Kontingent 2024: 300kr

Husk ogsÄ Ä be om medlemskap i Facebook-gruppen for vÄre medlemmer.

For medlem nr 2, 3 osv. i familien er avgiften kr 150 ekstra pr medlem.

Familiemedlem definerer vi som: ektefeller/samboere, foreldre, barn og sĂžsken.

Kontingent per Ă„r: 300 kr

Fam. medlem 2024: 150kr

Oppdager du at du har innbetalt for mye, mÄ du selv sende en mail med kontonummer og nÞdvendige opplysninger til styret@b12-foreningen.no

Benytt gjerne QR-koden  for Vipps

Ved Ă„ bli medlem stĂžtter du arbeidet med Ă„ formidle informasjon om B12, at det er noen som fĂžlger med pĂ„ ny forskning, og som vil arbeide for en best mulig forstĂ„else for skadevirkningene ved utilstrekkelig behandling. Du fĂ„r tilgang pĂ„ dokumentasjon, publiserte artikler og veiledning om det er noe du er usikker pĂ„.

Skal du betale fra utlandet?

IBAN: NO19 1822 7992 251  -  BIC/SWIFT: SHEDNO22.
Bank: Sparebank1 Østlandet.
Kontonr: 1822 7992 251, B12 - Foreningen

Billigere er Ă„ betale med kort:
Ønsker du Ă„ betale med PayPal eller kort, gĂ„r du til nettbutikk

(Kontingent via PayPal og gjennomfĂžrer betalingen der.
Kontingenten kan ogsÄ betales med kort, velg da enten PayPal, der fÄr du opp valg mellom PayPal og kortbetaling, eller velg Stripe-kortbetaling.

đŸ‘‰đŸŒTa kontakt hvis du trenger hjelp: styret@b12-foreningen.no

NĂ„r innbetalingen av medlemskapet er registrert, vil din brukerprofil bli godkjent av oss i B12-Foreningen. Du vil da fĂ„r en velkomstmail sendt til din registrerte e-post.

Kontakt oss pÄ mail:

styret@b12-foreningen.no