Kontingent

Kontingent PayPal - Bank -Vipps

NB! PayPal og kort/Stripe er beregnet på våre utenlandske medlemmer som ikke har Vipps.

Betaler du med Vipps eller bank registrerer du deg KUN her

Betaling med PayPal og kort/Stripe følger betalingslinkene under:

Direktelink til PayPal:

Gjennomfør kjøp, gå til kasse, fyll ut info, velg bort frakt. Så må du velge om du vil betale med kort via STRIPE elle PAYPAL. Du kan benytte kortbetaling med dem begge. Fyll inn informasjonen og fullfør kjøpet. Det er ikke frakt på medlemskap, velg uten! ( Fraktalternativet brukes kun ved  kjøp av B12-logoprodukter.)

Kontingent per kaldenderår:

Familiemdlem definerer vi som: ektefeller/samboere, foreldre, barn og søsken.

Er du norsk, bruker du Vipps eller bankoverføring

Årskontingent er 300 kr per kalenderår.

Kontingenten kan også betales via Vipps og bank slik:

VIPPSNUMMER 52 68 61

(velg "SEND" og skriv inn B12-Foreningen eller vippsnummeret)

eller foreta en bankoverføring til konto 1822.79.92251.

Bruk gjerne QR-koden under for å betale med Vipps:

Skal du betale fra utlandet med bankoverføring, velg utenlandsbetaling og så må også IBAN og BIC nr være med:

Pris kr 300

IBAN: NO19 1822 7992 251 - BIC/SWIFT: SHEDNO22.

Bank: Sparebank1 Østlandet.

Kontonr: 1822 7992 251, B12 - Foreningen

NB! Det er langt billigere å betale med kort, da det ikke tilkommer noen ekstrautgifter. Velg da Stripe, som betyr kortbetaling, i nettbuttikken over.

NB! Ved tilbakebetaling av for mye innbetalt tilkommer det et gebyr på kr 50 som blir trukket fra tilbakebetalingen.

Oppdager du at du har innbetalt for mye, må du selv sende en mail med kontonummer og nødvendige opplysninger til styret@b12-foreningen.no