Bli medlem av B12-Foreningen i dag!

For å bli medlem og for få tilgang til hjemmesiden, må du opprette konto. Dette gjør du ved å trykke på knappen nedenfor til høyre

Samtidig må du overføre kr 2oo til VIPPSNUMMER 52 68 61

(velg "Kjøp og betal", IKKE "Vipps en venn")

eller foreta en bankoverføring til konto 1822.79.92251.

NB! Vi har redusert prisen fra 09.09.2019 0g ut året kr.100,-.

Normalt årsavgift er 200 kr. Betaler du kr. 200,-  for 2020 nå, får du medlemskapet resten av 2019 gratis.

Er dere flere i familien som ønsker medlemskap, koster det kun kr 50 per ekstra medlem.

Skal du betale fra utlandet, så må også IBAN og BIC nr være med:

IBAN: NO19 1822 7992 251  -  BIC/SWIFT: SHEDNO22.

Bank: Sparebank1 Østlandet.

Kontonr: 1822 7992 251, B12 - Foreningen

Når innbetalingen av medlemskapet er registrert, vil din brukerprofil bli godkjent av oss i B12-Foreningen. Du vil da får en velkomstmail sendt til din registrerte e-post.

Logg inn

Ved å bli medlem støtter du arbeidet med å formidle informasjon om B12, at det er noen som følger med på ny forskning, og som vil arbeide for en best mulig forståelse for skadevirkningene ved utilstrekkelig behandling. Du får tilgang på dokumentasjon, publiserte artikler og veiledning om det er noe du er usikker på.

Vi gjør oppmerksom på at hjemmesiden er under oppbygging, og  at det vil stadig forekomme forandringer i denne perioden.

Kontakt oss på mail: styret@b12-foreningen.no

Registrer deg og få tilgang!

Enkelte sider på denne hjemmesiden er tilgjengelig kun for registrerte medlemmer. Registrer deg som medlem for å få full tilgang til alle sidene.

Følg oss på Facebook!

Vi har også en egen facebook-gruppe som lukket for våre medlemmer. Alle som har betalt medlemsavgiften til B12-foreningen, kan også uten ekstra kostnad få tilgang til vår facebook-gruppe.